پيام رسان KakaoTalk امكان مبادله ارزهاي ديجيتالي را براي ميليون ها كاربر خود فراهم مي كند

۲ بازديد

Asia Business، يك رسانه تأثيرگذار در امور اقتصادي كشور كره جنوبي، گزارش داده است كه كاكائو (Kakao) – يكي از دو شركت بزرگ اينترنتي كه پيام رسان KakaoTalk را مديريت مي كند – و شركت زير مجوعۀ آن Dunamoo كه صرافي بزرگ ارزهاي رمزپايه به نام UpBit را دارد؛ در حوزه ارزهاي رمزنگاري شده با يكديگر همكاري نموده اند.

پوشش منحصر به فرد منتشر شده توسط Asia Business نشان داد كه KakaoPay، اپليكيشن فناوري مالي كاكائو، كه ۳ ميليون كاربر را در ماه نخست سال جاري ثبت نموده است، كاربران را قادر به ارسال و دريافت ارزهاي ديجيتالي خواهد نمود. Kakao همچنين در حال برنامه ريزي براي ساختن ارز ديجيتال خود، مشابه مدل (Binance Coin (BNB، در سال جاري است.

هنگامي كه KakaoPay ارزهاي رمزنگاري شده مانند بيت كوين و اتريوم را پشتيباني نمايد، تمام برنامه هاي ديگر Kakao (مانند KakaoTalk, KakaoStory, KakaoTaxi) نيز سازگار با روش پرداخت از طريق ارزهاي رمزپايه مي شوند. قرار است KakaoPay تا انتهاي سال ۲۰۱۸ پلتفرم معاملاتي ارزهاي ديجيتال خود را راه اندازي نمايد.

سال گذشته Dunamoo، يك شركت زير مجموعه Kakao، اولين صرافي منحصر بفرد ارزهاي رمزنگاري شده در كره جنوبي را راه اندازي كرد. ظرف چند ماه UpBit يكي از پنج صرافي بزرگ بازار بود. طبق نظر تحليل گران، راه اندازي Dunamoo توسط UpBit به عنوان اولين حركت Kakao جهت ورود به بازار ارزهاي ديجيتالي در نظر گرفته مي شود.

موفقيت هاي بزرگ UpBit و افزايش تقاضا براي خريد ارزهاي رمزپايه از سوي سرمايه گذاران محلي، احتمالا Kakao را به سمت پرداختن به اين بازار متمركز كرده است. اين در حاليست كه شركت هاي ديگري مانند Bithumb قبلاً با غول هاي تجارت الكترونيك كشور و خرده فروشان در WeMakePrice و Yeogi Eottae جهت ادغام رمز ارزها به زيرساخت هاي پرداخت موجود خود همكاري كرده بودند.

استفاده از ارزهاي رمزپايه توسط Kakao، بلافاصله بيت كوين و اتريوم و ديگر ارزهاي رمزنگاري شده را به ده ها ميليون نفر كه روزانه از كاكائو استفاده مي كنند، معرفي خواهد نمود. كاكائو تاك (KakaoTalk) هم اكنون ۱۴۰ ميليون كاربر دارد و در ۱۵ زبان مختلف در دسترس است. در كشور كره جنوبي ۹۳٪ از صاحبان تلفن هاي هوشمند از اين نرم‌ افزار بهره مي‌برند. غلبه كاكائو در بازار كره جنوبي به نقطه اي رسيده است كه دستگاه هايي مانند گوشي هاي هوشمند با برنامه هاي از پيش نصب شده Kakao به كاربران عرضه مي شوند.

به گزارش خبرگزاري CCN، بزرگترين پلتفرم رزرو هتل در كره جنوبي به نام “Yeogi Eottae” نيز با بزرگترين صرافي ارزهاي ديجيتال در اين كشور، Bithumb، جهت بكارگيري ارزهاي رمزنگاري شده همكاري نموده اند. Bithumb شروع به عرضه كيوسك ارزهاي ديجيتالي به بسياري از رستوران ها و كافه ها در كره جنوبي نموده است تا به افزايش استفاده از آنها در منطقه شرقي آسيا، به طور روزانه و بدون مشكلات فني، كمك كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.